2/15/2009

Sekejap cuma...



GAZA AKU TETAP BERSAMAMU DI DALAM DOA.
walau jauh tapi dirimu dekat..
walau jauh hatiku pada mu tepat..
walau jauh ku ingin dekat..
walau jauh ku ingin rapat pelok anak2 yatim para syuhada'mu..
aku perlu teruskan hidupku disini..
namun benciku tepat pd Regim Zionis..
jika kekuatan ku hebat ..
jika aku dekat akan ku lipatkan lengan tangan ku..
bersiap siaga demimu Gaza..anak2 mu Gaza..
Demi Islam..
InsyaAllah aku nekad dan niat ku bulat..
rela aku tinggalkan semua yang indah disini..
serba cukup lagi mencukupi..
aku kira rasa itu sepatotnya ada pada Muslim sejati...

Gaza,jika Msia ini sepertimu..
aku yakin..yg tinggal hanya pemuda2 Islam sejati
yang berjuang demi agama bangsa dan negara...
yang lain bisa meninggal lari merantau ke luar negara..
aku kira Tuan Guru Nik Aziz will stay.....sehingga ke titisan darah terakhir..

ALLAHUAKBAR!!