8/01/2008

Can UMNO being trusted by PAS?

.....hummm i dun think so..

yang aku paling nak gelak geli tekak perot semer lah..
RTM1,Saluran Perdana.
menyiarkan iklan kire mcm moral..sort of mcm PakLah ckp..
"ubahlah care hidup anda"..ok fine with me..
since oil hikes soo die suwoh rakyat ubah care hidup.
happened to be RTM siar iklan oleh filem negara mesia lah kot..
senario sekumpulan anak muder g makke restoren mamak..
mamak kann mahal..!!beryani basic RM10!!
itu ari aku lunch..nasik kosong RM1.50 sesejak..beras takder..
minyak naik..
mihun sekampit besar tu dulu ..RM4 ++
sekarang jadi RM9++ itu di Tesco okay..
hummm...ape ke punye bahana..??
mcm aku okaylaa single..diri sendiri makan..
yg org anak gamai..mak tak kije..bapak je kije..
anak nak bwk bekal mihun goreng kosong..oh my..!!

okay back to the story b4 aku kuar ke pasar..
errrmmm...iklan kat RTM1..sekumpulan anak muder..
order minumm semer orderlahh..tibe2 sowang order air panas..
pahtu mamak tu dtg bwk minuman..pahtu mamat td nih..bwk kuar MILO 3in1..
tuang sachet into the hot glass water ..and stirred up ..dan tersenyummm..
so kawan2 die ckp...respect laa ek...
menyahut PM ckp..ubahlah care hidup..
RAKYAT KO SUWOH UBAH...yg korang??!!!siap tak gune V6 Perdana..buleh pakai Merz..
alasan maintenance higher with V6...hummm ape punye istilah??

Rakyat suwoh bercucuk tanam ..habes tu kalu duduk flat tanam dlm bilik..

yang korang isteri masing2 sopping KLCC siap bwk bodyguard utk usung kotak2 kasot..
hummmm.....aper tuhh...

Lagik mau buat baik sama UMNO..BN...lebih kurang melepaskan anjing tersepit.

Mase debat Anwar /Shabery...
walaupon Shabery bersememeh airliur aku tetap kene tonton gak..sebab..idola
aku dr kecik DSAI...for whatevr it is..aku tetap buat solat hajat utk DSAI sekeluarge...semoga terpelihara dr keaiban. Aku simpati tgk anak beranak die..
but DSAi is BRILLIANT INDEED...what am afraid of..."ONLY THE BRILLIANT ONE DIE YOUNG"
kate2 Omputeh ...how true...??hanye ALlah SWt MAHA MENGETAHUI atas segala.
Selalu doakan utk DSAi...dulu aku minat sebab die hensem..haaaa hehehe..

samada betol atau tidak may the truth revealed..

dan .....buat pemimpin yg lengaiiii...neraca Allah SWt menanti anda..
u name it..u'll face it..

aku antara rakyat yg tersikser dgn kenaikan harga minyak..

the best part...jalan buleh tak jem!!...semer jd ikan sardin dlm komuter/LRT..
nak taknak aku kene bwk keter gak..

Kalu dlm hutan jumpe ulau dgn koling..bunuh koling dulu owang cakap kann...
skang nie...kalu dlm utan jumpe org Umnau dgn ulau..
aku bunuh org Umnau duluu..sebab dorg seangkatan dgn koling..
eiii i cant take it at all..